CASAOPSNAJ

Inregistrare utilizator nou   -   ?      CUI Parola

26 Aprilie, 2024
Operator de date cu caracter personal - Notificare ANSPDCP Nr. 3747/2007        

 

 

Prima pagina

PRECIZARI

PRIVIND DOVEDIREA CALITATII DE ASIGURAT PENTRU PERSOANELE CARE NU REALIZEAZA VENITURI PROPRII

 

          Sotul, sotia, parintii (inclusiv persoane handicapate de gradul I sau II), aflati in intretinerea unei persoane salariate vor fi asigurati de catre angajatorul acesteia, pe baza declaratiei fiscale, in conditiile O.G. nr. 73/1999 privind impozitul pe venit si ale Ordinului Ministrului Finantelor nr. 1139/1999:

  1. la cererea de asigurare TIP se ataseaza, pentru aceste categorii de coasigurati, adeverinta de la angajatorul asiguratului (titularul asigurarii) din care sa rezulte ca persoana coasigurata exista in evidenta angajatorului ca fiind in intretinerea salariatului (conform declaratiei fiscale) sau adeverinta de la administratia financiara din care sa rezulte ca persoana coasigurata nu figureaza inregistrata cu venituri impozabile;
  2. pentru persoanele cu handicap se ataseaza Certificatul Medical (copie);

Sotul (sotia) fara venituri aflat (aflata) in intretinerea celuilalt sot pensionar, va face dovada ca se afla in aceasta situatie prin adeverinta de la administratia financiara.
          Elevii, studenti, ucenicii cu varsta cuprinsa intre 18 si 26 de ani care nu realizeaza venituri proprii vor fi asigurati pe baza copiei dupa carnetul de elev/student/ucenic, vizat pe anul scolar curent si a declaratiei pe proprie raspundere autentificata notarial din care sa reiasa ca nu realizeaza venituri conform Art.213, pct.1.
Tinerii cu vârsta de până la 26 ani, inclusiv cei care părăsesc sistemul de protectie a copilului şi nu realizează venituri din muncă, sau nu sunt beneficiari de ajutor social se asigură fără plata contribuţiei conform Legii 95/2006, art.213, pct 2, cu adeverinţă de la administraţia financiara şi trebuie sa completeze Cerere de asigurare TIP individuala (nu se trec pe verso pe cererile parintilor).

Persoanele care se incadreaza intr-una din legile speciale (legea 44/1994 – veterani, invalizi si vaduve de razboi, legea 42/1990 – eroii martiri, urmasii acestora, ranitii si luptatorii in revolutie, legea 118/1990 – persoanele persecutate politic de dictatura instaurata cu incepere de la 6 martie 1945, precum si cele deportate in strainatate si constituite in prizonieri, precum si pentru persoanele cu handicap) fac dovada aceste calitati cu documenta doveditoare – talon de pensie, legitimatie de veteran, certificat de revolutionar,etc. si adeverinta de la administratia financiara din care sa rezulte ca nu figureaza inregistrati cu alte venituri decat cele din pensii sau cele provenite din drepturile acordate de aceste legi.
                                                         

 

        Documente  necesare pentru inscrierea la
        C.A.S.A.O.P.S.N.A.J. a persoanelor care nu realizeaza venituri si nu se incadreaza  intr-una din situatiile de mai sus:

1. Adeverinta de la Primaria de care apartine din care sa rezulte motivele pentru care nu beneficiaza de prevederile Legii 416/2001;

2. Adeverinta de la Administratia Financiara din care sa rezulte ca nu realizeaza venituri impozabile;

3. Dovada platii  C.A.S.S.-ului pentru anii 2001 - 2006 pana in prezent :
-copie dupa cartea de munca, pentru cei ce au fost salariati/ adeverinţă  de la fostul angajator din care să rezulte că s-a reţinut şi virat C.A.S.S.-ul pe perioada cât a fost salariat(ă);
-declaratie notariala, pentru cei ce nu au realizat venituri, cu precizarea perioadei in care nu au realizat venituri,
-copie diploma de absolvire a unei forme de invatamant;

4. Cerere de asigurare TIP, cu parafa medicului de familie (in trei exemplare);

5. Cerere de inscriere ( in atentia conducerii institutiei).

          Pentru anul 2006 salariul minim brut pe economie este de 3.300.000 (trei milioane trei sute mii) lei, astfel ca lunar CASS este in cuantum de 210.000 (doua sute zece mii).

 


Relații publice
email: relatii.publice@aopsnaj.ro

 Telefon:

021.20.24.664

 Program cu Publicul
 

Carduri Europene și
Formulare Europene

 email:   card@aopsnaj.ro

 Telefon:

021.20.24.606
021.20.24.605

 Program cu Publicul
 

Evidență Asigurați și Carduri Naționale de Sănătate

 - Precizari - Card National

 - Transmitere cereri duplicat:

 email:

cardnational@aopsnaj.ro evidenta@aopsnaj.ro

 Telefon:

021.20.24.504
021.20.24.681
021.20.24.682


 - Deblocare card national:

 email:

deblocare.carduri@aopsnaj.ro

 Telefon:

021.20.24.543
021.20.24.673

 Program cu Publicul
 

Helpdesk SIUI

Serviciul Helpdesk asigura asistenta tehnica pentru furnizorii de servicii medicale in contract cu CASAOPSNAJ.

Luni - Vineri
08:30-17:00

email:

helpdesk@aopsnaj.ro

Telefon:

021.20.24.638
021.20.24.687

Suport tehnic Corona Forms

Formular solicitare suport CNAS.

Legaturi utile
   
   


   


Nota privind prelucrarea datelor personale


Tel verde SOLVIT:
0800 672 507
Despre SOLVIT
Cum functioneaza SOLVIT


Ultima modificare : 09 Ianuarie 2024

(C) 2006-2007 CASAOPSNAJ - Pagina optimizata pentru Firefox ,Opera Browser
iPiNOW! Server 252b, Professional Edition, Powered by www.Panthera.ro

SEO