CASAOPSNAJ

Operator de date cu caracter personal - Notificare ANSPDCP Nr. 3747/2007        

 

 

Prima pagina
Furnizori de servicii medicale care asigură servicii medicale în perioada starii de urgență

INFORMAȚII UTILE PENTRU FURNIZORI

ÎN ATENȚIA:

Furnizorilor de servicii de sănătate acordate în regim ambulatoriu care au obligația acreditării, respectiv:

  • furnizori de îngrijiri medicale la domiciliu,
  • îngrijiri paliative,
  • dispozitive medicale personalizate conform unei prescripții medicale,
  • urgență prespital,
  • paraclinic radiologie și imagistică medicală

Prin adresa nr. 1460/ANMCS/02.04.2020, Autoritatea Naționala de Management al Calității în Sănătate, transmite precizari pentru furnizorii de servicii de sănătate acordate în regim ambulatoriu care au obligația acreditării:

„Furnizorii de servicii medicale din ambulatoriu care au obligația acreditării, respectiv furnizorii de îngrijiri medicale la domiciliu, îngrijiri paliative, dispozitive medicale personalizate conform unei prescripții medicale, urgență prespital, paraclinic radiologie și imagistică medicală, încheie contract cu casele de asigurări de sănătate dacă sunt autorizați și acreditați sau înscriși în procesul de acreditare.

Pentru obținerea Adeverinței de înscriere în procesul de acreditare, pe care trebuie să o prezentați la contractare, este necesară parcurgerea etapei de înregistrare în platforma CAPESARO (https://anmcs.gov.ro/web/acces-aplicatie-capesaro/), pentru obținerea numelui de utilizator și a parolei de acces, precum și parcurgerea etapei de înscriere.

În cazul în care aveți cont și parolă, vă rugăm să accesați platforma informatică pentru actualizarea tuturor datelor din cadrul modulului Ambulatoriu, secțiunea ÎNREGISTRARE, urmând apoi parcurgea secțiunii ÎNSCRIERE .

La finalizarea înscrierii în platforma informatică CAPESARO, unitatea sanitară poate descărca Adeverința de înscriere, necesară contractării cu casele de asigurări de sănătate.

Informațiile cu privire la înregistrarea unității sanitare, precum și la înscrierea în procesul de acreditare se găsesc la adresa https://capesaro.gov.ro/map.php

Adeverințele obținute în anul 2017 nu mai sunt valabile.

Pentru informații suplimentare A.N.M.C.S. a pus la dispoziție adresa de email ambulatoriu@anmcs.gov.ro "

07.04.2020


 


Relații publice
email: relatii.publice@aopsnaj.ro

 Telefon:

021.20.24.664

 Program cu Publicul
 

Carduri Europene și
Formulare Europene

 email:   card@aopsnaj.ro

 Telefon:

021.20.24.606
021.20.24.605

 Program cu Publicul
 

Evidență Asigurați și Carduri Naționale de Sănătate

 - Precizari - Card National

 - Transmitere cereri duplicat:

 email:

cardnational@aopsnaj.ro evidenta@aopsnaj.ro

 Telefon:

021.20.24.504
021.20.24.681
021.20.24.682


 - Deblocare card national:

 email:

deblocare.carduri@aopsnaj.ro

 Telefon:

021.20.24.543
021.20.24.673

 Program cu Publicul
 

Helpdesk SIUI

Serviciul Helpdesk asigura asistenta tehnica pentru furnizorii de servicii medicale in contract cu CASAOPSNAJ.

Luni - Vineri
08:30-17:00

email:

helpdesk@aopsnaj.ro

Telefon:

021.20.24.638
021.20.24.687

Suport tehnic Corona Forms

Formular solicitare suport CNAS.

Legaturi utile
   
   


   


Nota privind prelucrarea datelor personale


Tel verde SOLVIT:
0800 672 507
Despre SOLVIT
Cum functioneaza SOLVIT


Ultima modificare : 09 Ianuarie 2024

(C) 2006-2007 CASAOPSNAJ - Pagina optimizata pentru Firefox ,Opera Browser
iPiNOW! Server 252b, Professional Edition, Powered by www.Panthera.ro

SEO