CASAOPSNAJ

Inregistrare utilizator nou   -   ?      CUI Parola

20 Aprilie, 2024
Operator de date cu caracter personal - Notificare ANSPDCP Nr. 3747/2007        

 

 

Prima pagina
Dosarul de Evaluare Furnizori

Evaluarea furnizorilor de servicii medicale


Dosarul de Evaluare Furnizori


Dosarul de evaluare conține (pe lângă cerere și dovada achitării taxei de evaluare) copii ale următoarelor documente certificate conform cu originalul pe fiecare pagina/ semnat electronic:

  1. Certificatul de înmatriculare și certificat constatator/act de înființare pentru sediu/punct de lucru, după caz;

  2. Contul deschis la Activitatea de Trezorerie și Contabilitate Publică județeană / municipiului București/ Bancă;

  3. Codul fiscal/CUI;

  4. Avize de funcționare, după caz:

    • Aviz de funcţionare valabil pentru sediu/punctul de lucru, eliberat de Ministerul Sănătăţii/Agenţia Naţională a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale din România pentru furnizorii de dispozitive medicale care realizează activitatea de comercializare;

    • Autorizație de funcționare valabilă emisă de Ministerul Sănătății pentru farmaciile comunitare;

    • Certificat de înregistrare în registrul unic al cabinetelor medicale, eliberat de Direcţia de Sănătate Publică pentru cabinetele medicale organizate conform O.G. nr. 124/1998 privind organizarea şi funcţionarea cabinetelor medicale, aprobată cu modificări prin Legea nr. 629/2001 şi Legii societăţilor nr. 31/1990 republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

    • Certificatul de înregistrare a cabinetului în Registrul unic al cabinetelor medicale - Partea a 3-a pentru servicii publice conexe actului medical, eliberat de Direcţia de Sănătate Publică;

  5. Autorizația sanitară de funcționare, cu excepția furnizorilor de dispozitive medicale și farmaciilor;

  6. Dovada asigurarii de raspundere civila in domeniul medical pentru furnizor;

    • Dovada asigurării de răspundere civilă profesională în domeniul psihologiei pentru furnizor;

  7. Dovada deținerii spațiului în care se desfășoară activitatea, pentru care se solicită evaluarea;

  8. Declaratie pe proprie raspundere, conform modelului prevazut in Anexa 3 la prezenta metodologie, prin care își asumă prin semnătură pe fiecare pagină realitatea, exactitatea si legalitatea datelor cuprinse în:

    • Chestionarul de autoevaluare privind indeplinirea standardelor si a criteriilor de evaluare conform categoriei de furnizor din care face parte, potrivit Anexei 4 la prezenta metodologie;

    • Tabelul cu datele de identificare ale personalului care isi desfasoara activitatea la furnizor conform modelului prevazut in Anexa 5 la prezenta metodologie;

    • Tabel care contine denumirea aparaturii medicale din dotare,conform modelului prevazut in Anexa 6 la prezenta metodologie;

  9. Declaraţie pe propria răspundere prin care furnizorul îşi asumă respectarea prevederilor Regulamentului (UE) nr. 679/2016 al Parlamentului European și al Consiliului Uniunii Europene privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor);

  10. Copia deciziei de evaluare care urmează să expire (dacă este cazul), pentru a se putea asigura continuitatea.

 


Relații publice
email: relatii.publice@aopsnaj.ro

 Telefon:

021.20.24.664

 Program cu Publicul
 

Carduri Europene și
Formulare Europene

 email:   card@aopsnaj.ro

 Telefon:

021.20.24.606
021.20.24.605

 Program cu Publicul
 

Evidență Asigurați și Carduri Naționale de Sănătate

 - Precizari - Card National

 - Transmitere cereri duplicat:

 email:

cardnational@aopsnaj.ro evidenta@aopsnaj.ro

 Telefon:

021.20.24.504
021.20.24.681
021.20.24.682


 - Deblocare card national:

 email:

deblocare.carduri@aopsnaj.ro

 Telefon:

021.20.24.543
021.20.24.673

 Program cu Publicul
 

Helpdesk SIUI

Serviciul Helpdesk asigura asistenta tehnica pentru furnizorii de servicii medicale in contract cu CASAOPSNAJ.

Luni - Vineri
08:30-17:00

email:

helpdesk@aopsnaj.ro

Telefon:

021.20.24.638
021.20.24.687

Suport tehnic Corona Forms

Formular solicitare suport CNAS.

Legaturi utile
   
   


   


Nota privind prelucrarea datelor personale


Tel verde SOLVIT:
0800 672 507
Despre SOLVIT
Cum functioneaza SOLVIT


Ultima modificare : 09 Ianuarie 2024

(C) 2006-2007 CASAOPSNAJ - Pagina optimizata pentru Firefox ,Opera Browser
iPiNOW! Server 252b, Professional Edition, Powered by www.Panthera.ro

SEO