CASAOPSNAJ

Operator de date cu caracter personal - Notificare ANSPDCP Nr. 3747/2007        

 

 

Prima pagina
Asistena Medicala Primara

Asistența medicală primară


Informare furnizori

Începând din 01.12.2024 a fost creat un nou Nomenclator pentru serviciile medicale acordate în Asistența medicală primară.

În conformitate cu prevederile Ordinului Nr. 1857/441/2023 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Hotărârii Guvernului nr. 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a Contractului-cadru care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale, a medicamentelor şi a dispozitivelor medicale, în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate - ANEXA 2.

Art. 11 - (1) Începând cu anul 2025 se realizează plata în funcţie de performanţă a medicilor de familie aflaţi în contract cu casa de asigurări de sănătate, pentru activitatea realizată în anul anterior, între data de 1 ianuarie sau, după caz, data încheierii contractului cu casa de asigurări de sănătate şi data de 31 decembrie, respectiv data încetării contractului cu casa de asigurări de sănătate.

În situația în care au fost acordate servicii de prevenție și s-au completat Riscograme în decursul anului 2024, trebuie raportate, împreună cu activitatea din luna decembrie 2024 (care va fi raportata în luna ianuarie 2025).

Se vor utiliza serviciile nou create, cu data serviciului în luna decembrie 2024. Serviciile nu necesită semnarea cu card.


Cod

Nume

Valabil de la

S31

Riscograme

01.12.2024

S31.01

Chestionare privind dezvoltarea psihomotorie care ar putea fi afectata in TSA

01.12.2024

S31.02

Riscograme aplicate persoanelor asimptomatice, cu vârsta de peste 40 de ani

01.12.2024

S31.03

Riscograme aplicate adultilor cu vârsta 40 şi 60 ani,înregistrati cu una/mai multe afectiuni cronice

01.12.2024

S31.04

Riscograme aplicate adultilor cu varsta peste 60 ani înregistrati cu una/mai multe afectiuni cronice

01.12.2024


03.12.2024


Informare

Programul şi datele de contact ale cabinetelor medicale din asistenţa medicală primară care au încheiat contract pentru administrare vaccin anti-covid conform art. 3 alin. (4)-(5¹ ) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 3/2021 cu modificarile si completarile ulterioare.

Vezi lista cabinetelor/medicilor cu contrac de vaccinare anti-covid
03.06.2021


În atenția medicilor de familie în contract cu C.A.S.A.O.P.S.N.A.J.

Începând cu data de 02.11.2020 având în vedere prevederile Ordinului nr. 1822/1105/2020 din 27 octombrie 2020, pentru punerea în aplicare a prevederilor art. IV alin. (2) şi (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 180/2020 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 136/2020 privind instituirea unor măsuri în domeniul sănătăţii publice în situaţii de risc epidemiologic şi biologic, a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate, precum şi pentru stabilirea unor măsuri cu privire la acordarea concediilor medicale, CASAOPSNAJ demarează procedura contractării pentru activitatea de monitorizare a stării de sănătate a persoanelor prevăzute la art. 8 alin (3^1) din Legea nr. 136/2020 cu furnizorii de servicii medicale în asistența medicală primară în cadrul cărora își desfășoară activitatea medicii de familie aflați în relație contractuală cu CASAOPSNAJ.

30.10.2020


INFORMARE

Prin adresa nr. P9131/07.10.2020, CNAS ne informează despre faptul că nu se pot acorda concedii medicale folosind codul de indemnizație 51 deoarece încă nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, actul normativ prin care se aprobă lista bolilor infectocontagioase pentru care se instituie măsura izolării.

Până la aprobarea și publicarea Hotărârii de Guvern privind lista bolilor infectocontagioase pentru care se instituie măsura izolării, la acordarea certificatelor de concediu medical pentru persoanele asigurate diagnosticate cu o boală infectocontagioasă confirmată cu SARS Cov 2, pentru care s-a constituit măsura izolării, potrivit legii, se înscrie codul de indemnizație 05 aferent afecțiunii COVID-19 din HG 423/2020.

Descarcă adresa CNAS   
08.10.2020   


In atentia medicilor de familie aflati in contract cu C.A.S.A.O.P.S.N.A.J.

     Pentru evitarea respingerii biletelor de trimitere de catre furnizorii de servicii paraclinice sau respingerii de la decontare a serviciilor efectuate de catre acestia este necesar ca medicii de familie sa respecte reglementarile legale in vigoare privind modelul unic al biletului de trimitere si instructiunile privind utilizarea si completarea acestora.

Descarca precizarile privind completarea biletelor de trimitere   
28.10.2014   


  • Raportarea serviciilor medicale pentru luna iulie 2014 se va face atat in format SIUI (transmitere on-line) cat si in format MEDFAM (versiunea actulaizata a aplicatiei - disponibila pe site in sectiunea aplicatii - cuprinde raportari de servicii medicale EKO/EKG).
  • Conform H.G.400/2014, incepand cu data de 1 iunie 2014, valorile puncetelor sunt:
    • valoarea minim garantata a punctului "per capita" unica pe tara:  3,75 lei,
    • valoarea minim garantata a punctului pe serviciu medical este unica pe tara:  1,9 lei,
    • valoarea unei ecografii:  33,16 lei
    • valoarea unui EKG:  7,64 lei

Descarca aplicatia MedFam 2014   
10.07.2014   





 


Relații publice
email: relatii.publice@aopsnaj.ro

 Telefon:

021.20.24.664

 Program cu Publicul
 

Carduri Europene și
Formulare Europene

 email:   card@aopsnaj.ro

 Telefon:

021.20.24.606
021.20.24.605

 Program cu Publicul
 

Evidență Asigurați și Carduri Naționale de Sănătate

 - Precizari - Card National

 - Transmitere cereri duplicat:

 email:

cardnational@aopsnaj.ro evidenta@aopsnaj.ro

 Telefon:

021.20.24.504
021.20.24.681
021.20.24.682


 - Deblocare card national:

 email:

deblocare.carduri@aopsnaj.ro

 Telefon:

021.20.24.543
021.20.24.673

 Program cu Publicul
 

Helpdesk SIUI

Serviciul Helpdesk asigura asistenta tehnica pentru furnizorii de servicii medicale in contract cu CASAOPSNAJ.

Luni - Vineri
08:30-17:00

email:

helpdesk@aopsnaj.ro

Telefon:

021.20.24.638
021.20.24.687

Suport tehnic Corona Forms

Formular solicitare suport CNAS.

Legaturi utile
   
   


   


Nota privind prelucrarea datelor personale


Tel verde SOLVIT:
0800 672 507
Despre SOLVIT
Cum functioneaza SOLVIT


Ultima modificare : 09 Ianuarie 2024

(C) 2006-2007 CASAOPSNAJ - Pagina optimizata pentru Firefox ,Opera Browser
iPiNOW! Server 252b, Professional Edition, Powered by www.Panthera.ro

SEO