|
Prima pagina
Dosarul de Evaluare Furnizori
Evaluarea furnizorilor de servicii medicale
Dosarul de Evaluare Furnizori
Dosarul de evaluare conține (pe lângă cerere și dovada achitării taxei de evaluare) copii ale următoarelor documente certificate conform cu originalul pe fiecare pagina/ semnat electronic:
- Certificatul de înmatriculare și certificat constatator/act de înființare* pentru sediu/punct de lucru, după caz;
- Contul deschis la Activitatea de Trezorerie și Contabilitate Publică județeană / municipiului București/ Bancă;
- Codul fiscal/CUI;
- Avize de funcționare, după caz:
- Aviz de funcţionare valabil pentru sediu/punctul de lucru, eliberat de Ministerul Sănătăţii/Agenţia Naţională a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale din România pentru furnizorii de dispozitive medicale care realizează activitatea de comercializare;
- Autorizație de funcționare valabilă emisă de Ministerul Sănătății pentru farmaciile comunitare;
- Certificat de înregistrare în registrul unic al cabinetelor medicale, eliberat de Direcţia de Sănătate Publică pentru cabinetele medicale organizate conform O.G. nr. 124/1998 privind organizarea şi funcţionarea cabinetelor medicale, aprobată cu modificări prin Legea nr. 629/2001 şi Legii societăţilor nr. 31/1990 republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Certificatul de înregistrare a cabinetului în Registrul unic al cabinetelor medicale - Partea a 3-a pentru servicii publice conexe actului medical, eliberat de Direcţia de Sănătate Publică;
- Autorizația sanitară de funcționare, cu excepția furnizorilor de dispozitive medicale și farmaciilor;
- Dovada asigurarii de raspundere civila in domeniul medical pentru furnizor;
- Dovada asigurării de răspundere civilă profesională în domeniul psihologiei pentru furnizor;
- Dovada deținerii spațiului în care se desfășoară activitatea, pentru care se solicită evaluarea;
- Declaratie pe proprie raspundere, conform modelului prevazut in Anexa 3 la prezenta metodologie, prin care își asumă prin semnătură pe fiecare pagină realitatea, exactitatea si legalitatea datelor cuprinse în:
- Chestionarul de autoevaluare privind indeplinirea standardelor si a criteriilor de evaluare conform categoriei de furnizor din care face parte, potrivit Anexei 4 la prezenta metodologie;
- Tabelul cu datele de identificare ale personalului care isi desfasoara activitatea la furnizor conform modelului prevazut in Anexa 5 la prezenta metodologie;
- Tabel care contine denumirea aparaturii medicale din dotare,conform modelului prevazut in Anexa 6 la prezenta metodologie;
- Declaraţie pe propria răspundere prin care furnizorul îşi asumă respectarea prevederilor Regulamentului (UE) nr. 679/2016 al Parlamentului European și al Consiliului Uniunii Europene privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor);
- Copia deciziei de evaluare care urmează să expire (dacă este cazul), pentru a se putea asigura continuitatea.
*Pentru furnizorii de servicii medicale din rețeaua apărării, ordinii publice, siguranței naționale și autorității judecătorești prin act de înființare se înțelege inclusiv ordinele de înființare emise de ministerele și instituțiile din sistemul apărării, ordinii publice, siguranței naționale și autorității judecătorești.
|
|
|
Helpdesk SIUI
Serviciul Helpdesk asigura asistenta tehnica pentru furnizorii de servicii medicale in contract cu CASAOPSNAJ.
|
Luni - Vineri
08:30-17:00
|
email:
helpdesk@aopsnaj.ro
Telefon:
021.20.24.638
021.20.24.687
|
|