HelpDesk SIUI CASAOPSNAJ
IN ATENTIA FURNIZORILOR DE SERVICII MEDICALE AFLATI IN RELATII CONTRACTUALE CU C.A.S.A.O.P.S.N.A.J.
Incepand cu data de 18.11.2013, C.A.S.A.O.P.S.N.A.J. a pus la dispozitia furnizorilor de servicii medico-farmaceutice (medici si farmacisti) cu care se afla in relatii contractuale serviciul HELP-DESK.
Acest serviciu este destinat asigurarii asistentei tehnice pentru utilizarea aplicatiilor informatice pentru evidenta si raportarea serviciilor medicale in Sistemul Informatic Unic Integrat (SIUI)
• Acest serviciu este accesibil in intervalul orar 09.00-19.00 de luni pana vineri.
Solicitarile pentru identificarea si remedierea incidentelor sau disfunctionalitatilor aparute in activiatatea de evidenta si raportare a serviciilor medicale in format SIUI pot fi transmise prin email la adresa de mai jos, acestea urmand a fi analizate si rezolvate in timpul programului de mai sus.
• Adresa de mail a serviciului Help-Desk: helpdesk@aopsnaj.ro
Pentru situatiile in care comunicarea in format email nu este posibila serviciul poate fi accesat si telephonic, la numerele de mai jos.
• Numerele de telefon ale serviciului Help-Desk: 021.2024.517 sau 021.2024.551
Orice apel telefonic trebuie sa fie urmat de un email cu detaliile solicitate de operatorul care a preluat sesizarea.
In cazul in care solutia nu se va acorda pe loc, echipa de helpdesk va contacta solicitantul prin acelasi mijloc prin care s-a primit solicitarea initiala.
Operatorii de helpdesk furnizeaza raspunsuri la problemele legate de functionarea necorespunzatoare a sistemului informatic SIUI-AOPSNAJ.
Orice apel/email prin care se solicita alte informatii decat cele privind functionalitătile sistemului SIUI-AOPSNAJ vor fi redirectionate catre serviciile corespunzatoare.
Activităţile de help-desk nu vor include servicii pentru rezolvarea problemelor de tipul următor sau similare:
• cauzate de utilizarea eronată (neconformă cu manualele de utilizare) a aplicaţiei SIUI-AOPSNAJ, de către utilizatorii finali;
• cauzate de erori în software-ul de baza sau provenind de la terţe părţi (sisteme de operare, sisteme de gestiune a bazelor de date, utilitare pentru management de reţea etc.);
• cauzate de erori de comunicaţie ;
• cauzate de viruşi informatici, sau apărute prin neglijenţa utilizatorilor finali;
• apărute în alte aplicaţii folosite de utilizatorii finali, cu excepţia situaţiei în care problemele sunt cauzate sau pot fi asociate unei funcţionări defectuoase a sistemului SIUI-AOPSNAJ sau a interfeţelor expuse de acesta.
NOTA
Celelalte solicitari, care nu se refera la functionarea aplicatiilor de raportare in SIUI, cum ar fi cererile de rezolvare a unor probleme ale asiguratilor (eliberarea de documente, inscrieri, verificari, retrageri) sau care se refera la furnizarea serviciilor si derularea contractelor, se vor adresa, ca si pana acum, serviciilor de specialitate (vezi informatiile de contact).